27 Ağustos 2007 Pazartesi

harcanıyorum.


fanta reklamlarında oynamalıyım.
haksız mıyım?
ps:sinem kanunları gecerli tabiki.asla "bırr"lamam. bu yastan sonra rezil mi edecegim kendimi.
ne 1 milyon dölar mı?
hmm.

3 yorum:

Verze dedi ki...

fantanin srisi ile bilekligin sarisi hosuma gitti:)
cheers:)

Yağız Gönüler dedi ki...

Menajerin olurum.

Imza
Yeminli mali müsavir
Yagiz Varyemez

gkhngnyhn dedi ki...

fotoğrafın sahibi olarak kopirayt bedeli isterim , menecerinden alırım.