
bugun cok sinirliyim.. sabah otobus bekliyorum saat 7:28 civarı. 20 dk. nın sonunda tesrif ediyorlar. icerisi balık istifi.. binmek zorundayım,biniyorum. icerisi leş. gune "mukkemmel" baslıyorum. o "cehennem"otobuste 45 dk sonunda mecidiyekoye ulasıyorum. aksam 7:10 da cıkıyorum ofisten. duraga gidiyorum,otobus bekliyorum.. 15 dk.sonra geliyor otobus,icerisi balık istifi.. arac son modellerden,hani klimalı olanlardan.. ama klima tabiki calısmıyor,neden calıssınki. klima calıssa serin serin yolculuk ederiz,gunun yorgunlugunun ustune bi de havasızlık ve bunaltı katmayız.
kanayan yaraya tuz basar gibi bir de otobus magandaları var. erkek olmak istedigim ender durumlardan biri iste. tshirtunuzun icindekini bisiklet yakanızdan bile gormeye calısmak gibi ilginc spor dallarına sahipler bu insanlar.beyinleri bunun imkansız oldugunu kabul etmek istemez. ama haksızlık etmeyelim,belki kafatasının icinde olsa normal insan beyni gibi calısacak,ne yapıyorum ben diyecek?anam diyecek?bacım diyecek? 40 dk. dur-kak seklindeki sıkıcı yolun basından beri ayakta durmanın bacaklara yaptıgı agrılı basınc. ve buna ragmen bos bir koltuk bulmama ragmen oturamamam.neden mi? cunku o koltuga oturursam hemen tepeme ususup yaptıkları binbir turlu akıl almaz hareketle kendisine"malzeme"cıkaracak magandalar var.eminim bir cogu butun gun sadece otobusle gezip "meslek"lerini icra ediyorlar.
1.30 saatin sonunda evime geliyorum. "beni calısmak degil,yol yoruyor"diyorum anneme. "haklısın kızım"diyor annem. bir gun daha bitiyor. sinirli bir sekilde uyuyorum ertesi gun sinirli uyanmak icin.
Türkiye'de kadın olmak maalesef zor.bir kez daha tecrube ediyorum,her gun gibi..
2 yorum:
128 ford staj merkezi ' ni kullanıyoruz sanırım :)
Yıllarca ebeveynime bunu anlatmaya çalıştım ama sonuç olarak eve çıkamadım. Şuan 2.64 mezuniyet ortalamamın en büyük sebebi budur. Yolun emdiği enerjimi nereden kazanacağımı bulmaya çalışmaktır.
Yorum Gönder